FELAJÁNLÁS A JÁRVÁNYÜGYI VÉSZHELYZETBEN

FELAJÁNLÁS A JÁRVÁNYÜGYI VÉSZHELYZETBEN

A HR, a munkaügyi szakma szerepe kiemelten fontossá vált a jelenlegi járványügyi vészhelyzetben.

Akciótervek, fontos operatív munkaügyi döntések meghozatala szükséges a munkahelyek megtartása, valamint a cégek, vállalkozások, vállalatok folyamatos működése érdekében.

SZERZŐDÉSES PARTNEREINK RÉSZÉRE kiemelt segítséget nyújtunk a koronavírus miatti válsághelyzet munkaügyi kezelésében,

a DOKUMENTUMTÁRBAN folyamatosan helyezzük el a válság kezelését segítő dokumentumokat, és e-mailben,

telefonon, Viberen, Skype-on (info@kontroport néven regisztrálva) folyamatosan rendelkezésre állunk.

A mai napon felraktunk egy nagyon aktuális forgatókönyv mintát a „MUNKÁLTATÓI AKCIÓTERV A JÁRVÁNYHELYZET KEZELÉSÉRE” címmel, mellékletekkel.

Tisztelettel kérem, hogy egy cégtől csak egy kapcsolattartó legyen, mert félreértések lehetnek a párhuzamos információkból.

A web-lapot látogató, olvasóink, cikkértesítésre feliratkozott partnereink számára szeretnénk szolgáltatásainkat, segítségünket felajánlani.

Amennyiben e-mailben, telefonon kérdést tesznek fel azt a mai naptól a krízishelyzet időtartama alatt megválaszoljuk.

Csak az így feletett kérdések erejéig tudjuk ezt a kedvezményt biztosítani, a weblap DOKUMENTUMTÁR anyagaihoz a korlátlan hozzáféréséhez előfizetés szükséges.

A Kontroport Munkaügyi Szolgáltató Kft. alapvető célkitűzése, továbbra is, hogy a partnerei részére hathatós segítséget nyújtson a foglalkoztatási kérdésekben,

ezzel támogatva a napi munkáltatói döntések szakmai megalapozottságát a szabályos és gazdaságos foglalkoztatás megvalósítása érdekében.

Kurunczi László

ügyvezető, munkaügyi szaktanácsadó

info@kontroport.hu

Mobil: +36 70 938-8767

Forrás: saját